Întrebări din jurnal (5)

Cine este acea persoană pe care tu o invidiezi? Descrie sentimentele față de această..

Pe toate persoanele din jurul meu le invidiez.. sunt înconjurată de oameni fericiți sau care se prefac așa de bine (nu îmi pot da seama) că sunt fericiți.

Aș dori să știu și eu secretul sau cheia acestei fericiri..

Ce film, serial, carte, muzică sau program de televiziune te-a influențat, și cum?

Un serial care deși e adolescentin, m-a ajutat în trecut cum să îmi controlez emoțiile. Se numește „The vampire diares” și tot serialul este bazat pe jurnalul unui vampir și aventurile lui de a-și controla emoțiile, setea pentru sânge și a trăi precum oamenii, oarecum, mă regăsesc aici, deoarece și eu mă simt că și cum nu aș trăi, și zilnic încerc să îmi controlez emoțiile, zilnic îmi doresc să fiu „în viață” ..

Care este greșeala pe care mulți o fac despre tine?

Sunt multe greșeli cu care toți se înșeală în privința mea, Mulți mă consideră egoistă, însă nu sunt chiar așa ( deși aici scriu despre mine ), îmi place să ascult poveștile tuturor și să îi ajut în măsură în care pot. Primele impresii ale tuturor persoanelor, că sunt o fire rea și că am un temperament foarte nervos, însă acestea ” ieșiri” sunt măști pentru a mă proteja, în spatele lor se va descoperi o persoană glumeață și una cu care nu te-ai plictisi.

Descrie-ți profesorii de la școală.

Am avut o profesoară de română ( Dumnezeu să o ierte) care era precum o mama, toți o îndrăgeau, Când aveai nevoie de un sfat, ți-l dădea ca pe cea mai mare învățătură din viață, prindeau viață cuvintele dânsei și îți intrau direct la suflet, O simpatizăm așa de mult, nu puteam să mă supăr pe ea nici când îmi critica poeziile sau miciile mele povești pe care le scriam, și acum mai citesc corecțiile asupra lor și zâmbesc…

Când erai copil, cum ți-ai imaginat sinele tău adult?

Amuzant… m-aș fii imaginat deja la casa mea, independența, fără griji și fericită.  Da, asta, îmi doream, însă un singur lucru l-am îndeplinit, ghiciți oare…

Ce părere aveți despre sufletele perechi?

Sunt de părere că există și sunt puțini cei ce ajung să trăiască cu sufletul pereche până la adancii bătrâneții. Eu nu știu dacă am întâlnit acea persoană, însă am avut pe cineva cu care m-am simțit în pielea mea și în jurul acesteia simțeam că ne-am m-ai întâlnit într-o viață anterioară. Să fii fost „sufletul meu pereche” ? 

Cel mai terifiant moment din viața mea a fost. . .

Sunt multe momente înspăimântătoare în viață mea.. operată de 12 ori, fiecare procedeu a fost terifiant și îmi este și în momentul de față. Urmele acestora nu se vor șterge așa ușor și mă înspăimântă gândul că nu am de ales decât să mă conformez și să trăiesc cu ele , fac parte din viață mea , este precum un jurnal dar pe piele și mulți pot citii..

Cât de ușor îți este să ierți pe cei care ți-au cauzat durere?

Iertarea este un ritual pe care mulți nu știu să îl folosească, eu una iert persoanele ce mi-au cauzat rău în viață pentru liniștea mea. Un șut din partea celorlalți este un pas înainte pentru tine, nu ai decât să le zâmbești și să îți continui drumul.

Ce ai face daca ai stii ca nu poti esua?

Întrebarea asta e capcană .. pentru o persoană care a eșuat în multe…dar că să răspund, mi-aș dorii să fiu o scriitoare de succes și prin ceea ce scriu să influențez persoanele, ce trec prin același lucruri că și mine sau poate și mai rău, că dincolo de eșec va fii mereu un succes, doar ai răbdare..cum după nori de ploaie, mereu răsare soarele…

Scrie ceva care sa te motiveze..

Cum să fii fericit: decide în fiecare dimineață că ești într-o dispoziție bună.





Lasă un comentariu